2007-03-21 23:03:26遊樂人間

小弟二十有一了

3月16號 星期五放左學同班女仔砌D 比三個女仔圍攻...輸到除左件衫
仲比人影埋相放左上網..女仔玩起上黎真係crazy 的
夜晚約左大志,帆,麟,傳,狗
一眾好友慶祝+預祝我同大志的生日 去左三波坊一間打邊爐食野
被騙的感覺=.=黑店...食完個個都唔飽..D野又唔好食
then去美心買左個CAKE再上間CAFE到食AND玩
好耐都無食過BIRTHDAY CAKE ..so好開心
難得成班人都得閒出黎聚舊..真係無麥幾次
玩左一舖大富翁用左三個鐘 12點幾散BAND!
Today i am so happy!
3月18號 下畫一個十幾年無見既UNCLE係美國番左黎
係我地屋企住左幾日 仲比左封好大既利是我
3月19號 happy birthday to myself
21歲既生日朝早如常番學 但同uncle and Mum去左新都會吃早餐
食到十點幾 無上到力史堂 派左張上學期出席率 我竟然有82%
低過8成話唔比畢業證書 唔知堅定流
lunch同成班女仔一齊叫外賣
D野都幾好食 不過唔係好夠飽
食完野成班上左電腦室報大學
我都係暫定北京體育大學為首 中央財經擺第二
放左學溫左陣書 夜晚同UNCLE ,MUM去左潮响食野
其實D野吃唔係好岩我口味 不過清清地都幾健康
禁就渡過左我二十一歲既生日! 呵呵...
3月20號 朝早送uncle走 下次見面可能又係好多年後了
下畫走堂去九龍醫院睇醫生 點知去到未開始派籌
於是就係醫院個CANTEEN同D護士一齊食LUNCH HAHA
我覺得個女醫生好細心 比d私家醫生好N倍 照左X光 佢話應該唔係肺勞..好彩
比左支咳水我飲 番到學校仲上緊堂 我偷偷地入左去
點知津津原來一早已經幫我揚左名 我仲扮哂野禁同MISS講話我有番
結果...我由有番變左遲到...! then坐左去後面同雄伯,阿東,阿洋吹水
雄伯D偉大理論真係笑X死我地:由人類進化之謎講到恐龍水上飄,再吹到黑白天鵝同基因突變....經過今次,更加令我相信...佢係一個天才____既相反白痴!!
3月21號 今朝周公唔比我番學 禁我都無計...唯有走左地理堂,,,
lunch同阿南買十蚊飯食...完全係...難吃...!
下畫兩堂數學講新書....圓橢曲綫....連A MATHS都DELETE左既課程
超多公式記..好在阿媽生得我聰明...聽一次就明...不過都好易攪錯!
放左學溫地理...聽日TEST....爭取好成續|.|
Nok 2007-03-24 14:20:56

你條傻佬。有肺勞第一個傳比你!

高手 2007-03-22 12:45:26

快d係22歲前開個唱啦!!!
唱多d歌就肯定唔會肺勞嫁喇!!!