2005-10-01 20:53:42a n p a n M A N

***23/8星期二***

今日好忙,做到我好炆! 因為比人點來點去...做做下呢樣又比人點去做個樣...不斷咁樣.....搞到我頭都大埋,張枱亂晒~~仲有要pack好多貨,但冇人幫手,做到我勁累,放工....成個人散晒....

之後同佢去左旺角睇 ”千柸不醉”,hm~~比我expect 既好睇好多 ~~好好笑呀~~全場既人都由頭笑到落尾~!不過最搞笑既其實係方中信~~估唔到佢個樣咁cool,都可以咁搞笑呢~~~最尾仲有ng片段睇,好正呀!!

睇完出黎見到有雪糕車呀!我個為樣即刻出晒黎 ,於是佢就買左比我食~~好好味呢,好耐未食過雪糕車上的雪糕喇~~~~~

***24/8星期三***

今日依然係咁忙呀~~食完飯冇抖過就即刻做野lu~~又係有好多sample 要pack要寄,成身散晒again......

夜晚打比suki傾下,睇下幾時得閒同佢ce?欤澹猓颍幔簦濉∩茕绽玻饍瓉韥谝延泻枚喙澞坷潄潄潄潄瘇鎮S令我羨慕~有一大班fd同佢celebrate 生日~食pizza,唱k~~~我就好耐都冇試過一大班fd出黎玩lu......


***25/8星期四***

今日大破費...同事們去食日本野....結果$60一個lunch....又唔係特別好食,好肉痛!呢個price....夠我食兩日lunch lu...

夜晚同佢出去食飯,不過心情麻麻,因為下下比人窒住晒....