2005-10-01 20:51:56a n p a n M A N

~~雜記~~

***20/8 星期六***

今日同左mummy 出去沙田shopping~~我o地行左好耐下.....不過我就冇收穫喇,反而mummy 就有唔少戰利品!!!雖然我冇咩收穫,但都好開心呀~~~因為自從返左full time 以黎,好耐冇同mummy shopping lu~~~

***22/8 星期一***

今日超多野做呀~~~所以d 時間過得好快,話咁快就到LUNCH,不過今日又係去O個間茶餐廳......都算喇,等左好耐我碗麵同柸野飲都未到,但同事們就差唔多食完咁滯......TOO BAD 餓到我呀.......又差唔多夠鐘,搞到我要好快咁食晒碗野......食得好辛苦呀~~~~~返到公司就係咁做野....做到傻,冇停過手,連TOILET 都冇去......結果OT 到7點幾先走~~~但其實仲有好多野等緊我做........hm....見到第2個department 有兩個同事可以出trip 去taiwan,好羨慕呢~~~~雖則係去工作~~但總有時間逛逛既,真係好喇~~~唔知我第時有冇咁既機會呢???不過返大陸就唔好喇.......