2005-10-01 20:48:05a n p a n M A N

病.......

***7/8星期一***

今朝返工個胃又有d 唔舒服咁....想點呀?成日都係咁....好彩冇咩野做o者~~如果唔係仲死.....放工後同正正傾左好耐電話,感覺好正呀,原來正正份人都可以咁搞笑~~haha~~


***8/8星期二***

今日收工同左佢去朗豪坊睇<<智能殺機>>,hm~~都唔錯喎~~比我預期中好睇啦~~睇完之後出到黎竟然落雨???too bad....好彩佢有遮~~不過好憎落雨,返到樓下仲超大雨o忝!!


***9/8星期三***

今日係會考放榜既大日子~~不過就唔關我事好耐喇...但諗起自己以前放榜既心情,唔驚就假既!!知道左表妹成績,知道佢唔開心,喊~都有d擔心...希望佢快d搵到學校啦!!另外,suetsuet 入到ied~~好戥佢開心,希望佢會有個充實開心既大學生活啦~~~~~


夜晚返city,因為有orientation~~哈,東東同hogan 都嚇左一跳點解我會出現,因為之前我話我讀admin,點知又轉左bm!

其實上次去完admin既orientation,見到d subj 都覺得好冇興趣,好似難咁...所以已經好唔想讀~~於是就用左一d方法,睇下bm o個邊仲會唔會比我轉返過去讀囉~~~點知又得wor~不過半工讀都係會辛苦嫁喇~~算啦,挨多兩年,我就真係可以擺脫讀書生涯!因為對我黎講有個degree 已經好足夠嫁喇!我唔會讀master,況且我都未必讀得上~!不過好奇怪,點解兩個orientation 咁唔同既??上次admin o個個得包飲品&餅乾派~~但bm 呢個就有小型既自助餐+派公事包~~豪好多喎!