2005-07-24 17:14:36a n p a n M A N

病倒了....>_<

***16/7 星期六***
今日唔使返工,終於可以訓晏少少喇~~~之後出左去藍灣等佢放工一齊食lunch 啦~~去左一間好特別既餐廳~~~有d位係韆鞦椅~~坐上去可以好似打韆鞦咁左搖右搖~~o個個位又對住個海~~所以好正呀!!!d野食都唔錯呀~~~~食飽飽就去太古睇恐龍化石呀~~~~wa~~~~好高好大隻呀,當然都有D 細隻既~~~勁多人睇呀!睇完順便行下o個度啦~都幾多野行喎!不過行左好耐....好累呢.....之後佢有節目,所以我就返屋企食晚飯啦~~~都好既,出左去食兩晚....好想食下住家飯呢~~~


***17/7 星期日***
今日好乖咁留向屋企~~邊度都冇去lu~~~一來慳$$啦~~~二來要抖抖喇....訓到成1點先醒,好正呀~~~^^~~~之後同爸爸媽咪落去食tea(其實係我既早餐+午餐+tea,haha~),食飽飽就行下我好鍾意行既日本城呀,萬寧呀~~~返到屋企無所事事.....於是又走去訓...haha....因為太累喇...訓到食晚飯起起身~gd!


***18/7 星期一***
今日lunch 留向office食自己帶既飯飯~~我諗住以後都多d帶飯呀~~一星期出去食2次到啦~~要儲$$呀~~~

夜晚同佢去沙田做gym,本來都好地地,點知走既時候又發生左d唔開心事.......唉.........結果一個人係公園喊~喊飽先返屋企啦~~好彩最後佢都有打黎氹返我....不過喊完之後好好訓呀...haha


***19/7 星期二***
今日超熱呀~~~返到公司已全身大汗....too bad!收工之後去朗豪坊同佢去睇“fantastic 4”~~都幾好睇呀~~好搞笑下~~不過睇到個ending,就知將會有下一集啦~~~


***21/7星期五***
聽日就係同事stephanie 既生日,所以我地department既同事就齊齊出去食飯celebrate~~去左“水車屋”食日本野~~都好多野食呀,食左魚生,加州卷,天婦羅牛肉蕎麥麵,炸香蕉,綠茶雪糕~~wa~~好好味呢,食到好飽~~~不過都好貴下....連埋請o個位同事,每人七十幾蚊....too expensive一個lunch.....好彩唔係食buffet o者....不過下星好似到tammy生日....oh....又要洗多一筆...>_<

夜晚約左suki出去旺角~~~好開心呀~~~好耐冇見佢&同佢傾過計喇~~見佢咁開心咁sweet~~真係好喇~~~^^~~~今次又係佢大收穫呀~~~我就反而冇喇....行到成11點幾先走~~~不過都未夠喉o忝...haha~~~

***22/7星期六***
今日好慘.....本來都好地地,下晝仲一早約好佢出去shopping~點知....搭kcr時開始有d唔舒服...肚肚勁痛之餘仲標晒冷汗....本來要係旺角站出既我就要係九龍塘站出.....一出到車廂,成個人軟晒....o個陣真係好驚自己會暈左向度....搵到個位坐低以為會舒服d,點知都仲係咁,仲要想嘔,塊面,雙手有d麻痺既感覺....即刻打電話比佢話唔去啦~~之後就等佢過黎接我返去.....坐左一陣好d,佢過到黎就陪我返屋企,不過搭kcr 既時候好凍....好彩有佢既溫暖之手,仲有佢又講下笑氹我,分散我既注意力,等我冇咁痛啦~~返到屋企仲係好辛苦呀~~~於是一訓就訓到食飯先醒...但都冇胃口食~~飯後有我心愛既cherry 都冇胃口食呀....於是又走去訓,本來媽咪話同我去睇急症,但我really 唔想郁,所以唔去啦......

唉....咁難得先等到星期六唔使返工,今日又咁好天....點知一日就咁就訓左去.....too bad.....>_<