2008-05-02 23:55:01c.

青春









廣州話篇。








淨低三十幾日了

突然有緊張嘅感覺

唔單止

我重好唔捨得,,








呢期對學習確實認真咗好多

連身邊的人都覺得

我知道時間已經唔多

可能我不過係做緊垂死的掙扎

但係我都係好enjoy.呢種忙碌充實嘅感覺









喺零班

一個小圈子

覺得個人可以靜落嚟

原來浮躁,對於一個人嚟講真係好弊

最近比較開心嘅係零班度嘅課間生活

大家都好融洽

每日中午VIP.都為我哋奉上movie.

經常討論劇情

而且我哋最威係將任何類型嘅片都可以當笑片睇..

哈. 好可愛嘅同學

最近都玩咗好多心理測驗

覺得肥欣儀.買嗰本《VIVI》.last.個測驗最凖

最開心都係每次同MOng.玩心理測驗

我哋都會係知心朋友

或者係直接講對方壞話都唔會影響感情嘅朋友

死婆,同妳真係緣分

其他人點講妳都好

妳一直係點對我嘅我清楚

有時有啲小人總係會妒忌人哋好

我亦都習慣遇到呢啲人

總之,我哋無必要再接觸熟悉的小人了

真該慶幸!









二模成績出咗了

可以話比我預期要好

特別係綜合

語文作文更係令我興奮嘅point.

竟然攞咗51.分

連梅梅.[語文老師]去廁所見到我都同我講恭喜~

哈.

佢喺課堂上公佈成績嗰陣重要同我講話

“看妳平時都不怎麽認真啊,都跟她們玩在一起的..[指住MOng.&老細]哈,這次..嗯..”

我跟住同佢講“我認真妳不知道呢。哈哈..”

她真的是個很好的老師呢

張平.娶到她真的是他的福氣啦~














青春

我開始覺得我要對妳負責了

唔想將來我要為我跌倒的傷口

舔傷口。










大笨象.

我開始害怕了。

不過我唔會後悔作離開呢個決定。

我不過係一個高中生

承擔唔起咁沉重嘅感情

而且我哋追求嘅嘢又完全唔同

勉強繼續我驚越嚟越難收拾殘局了

用青春作賭注

我玩唔起,輸唔起噶

多謝你陪我渡過呢段過渡期











恢復單身

我只想靜靜哋

已經無心再去經營一段感情了

曖昧,都係比較適合我。













pic.準備噃學的樣子.











上一篇:最難唱的情歌

下一篇:酷·哭

XX 2008-05-17 22:25:41

你眼花吧...距完全无变过!!!

c. 2008-05-08 11:53:43

謝呢&quot

b. 2008-05-05 00:37:04

你變靚了~
完畢