2007-04-30 19:08:10貓米兒

I am what kind of person that you think

I can not say something to you ,because I am nothing to you.
I do not know what things that you really need.
But I know I can do anything that I can do for you.

I am not the person that you need.
I am not the person that you really want to talk.
I am not the person that you will share your story of you.

But you are the person that I try to care.
Even though you do not need my assiduity.

But you are my friend.
I wish you can happy to everyday.

Miss , I miss you and I miss you

我想我不該多問什麼,雖然我知道你現在心情不好
但是,我想我應該沒有任何的理由與資格去安慰你..
對妳來說,我應該不是能夠聽你述說心事的朋友
妳也不曾傾聽過我的心情..

不明白,我跟你之間的定義,於是我選擇不語

選擇不語,選擇緘默,不單單對妳,更是對很多事情..
了解的很多,卻輪不到我來說..

裝傻裝呆裝幼稚裝任性
為的只不過是,掩飾自己的痛心
求的只不過是,掩蓋自己的心情
卻換來不被了解的寂寞

最近想自私自利的做壞事..
想讓自己被你討厭..
那也許我可以就此被你放逐
能帶著最後殘存的笑容在遠方祝福妳

上一篇:思考

下一篇:迷惘

阿豬 2007-04-30 21:11:34

基本上來說,
我喜歡你這篇,