2005-01-11 10:39:13貓糧

出發去滑雪

今朝早餐食婆婆整ge芝麻卷...
好耐冇食過啦~~
好好食呀!!
仲有奶黃包&齋ge叉燒包...
跟住行行企企...
睇下電視...
之後就執好行李準備出發啦~~
今次我o地係去4日3夜ge滑雪之旅...
不過因為架車唔夠位ge關係...
加上阿珊好遲先決定o黎埋Boston...
所以阿珊冇得去...
Sorry for her...><
1點幾出發...
同埋另一家人一齊去...
佢o地係台灣人...
一個阿媽+一對仔女...
我o地8個人迫o係架7人車入面...
最迫都係我o地後面...
因為要4個坐埋一齊...
迫左成4個鐘先去到...
去到都已經5點幾la...
o個度仲落好大雨添...
跟住我o地就去酒店Apartment la...
入面有兩層...
底層有廚房,廁所&廳...
上層係一個大房咁...
有幾張床...
女仔訓樓上...
男仔訓樓下...
今晚食"種"做dinner...
排隊沖涼...睇陣電視...
跟住訓覺lu...
我&阿恩訓一張單人床~