2004-12-16 10:39:12貓糧

歡迎新Roommate

今朝起身chat...
一路chat一路食breakfast...
之後我o地兩個整定D野食今晚食...
12點半就出去bus stop買車飛to SF...
因為我o地諗住聽日去SF...
星期2晏晝先返o黎...
買完車飛就搭巴士去Modesto Airport接阿珊...
我o地去到附近落車...
因為加巴士入唔到去機場o個面...
我o地去到一度見到有好多小型飛機...
點知o個度唔係...
之後問人...人o地話另外一面先係...
佢o地開頭仲叫我o地跟住佢o地架車...
(佢o地以為我o地楂車= =)
跟住好彩佢o地車我o地去ja...
去到等左15min度...
阿珊架機就到la...
接完佢就call taxi返home...
搭左$12...
之後放低D野&食D野就再出去...
我o地去左Target...
因為阿珊要買床&日用品o個D野...
我地買左張新床單...
都幾靚ga~
當然係我至愛ge紫色啦~~!!^^v
買完野返到home都差唔多7點lu...
之後阿珊就執o野...
Steph就幫佢手...
我就負責煮飯...
今晚有好多o野食...
有Stehp整ge吞拿魚粟米意粉...
有我整ge薯仔炆雞脾,蒸水蛋,烚生菜 & 花膠湯(正)...
食得勁飽~~
跟住就上網...同屋企人msn...
佢o地一見到個new roommate就個個都走晒埋個pc度...
真係失禮死人aR~~= =
跟住沖涼洗頭...
執好晒聽日去SF D野...
11點幾就去訓la~~