2008-02-03 23:05:26Cathy’’

hapi...08-02-01

hapi~~~hapi~~hapi~~~

琴晚9點僟就同條仔出去逸豪睇电影耶..~~

哇哈哈哈...

睇<长江7号>耶...

我地赶唔到9點僟果班...so就睇11點15份果班...

我地去到10點鐘了..

仲有成個鐘..so..我地就行益華啦...

哈哈哈...

之後行黎行去,,,

我覺嘚时间過嘚好快噢...

好快就去睇电影啦..

哇..

勁哆人買野食噢...條队超長...

我同條仔0岩0岩先食完野,,

唔肚饿...so...我叫佢無買啦..

之後就入场睇啦....

好紧张噢!!

哈哈哈....





_______________________-

_________________________

____________________

睇完之後噶感想就系..

好搞笑...但我喊了...(俾傻佬話我傻婆..呜啊..)

因为小狄個baba die佐..

之後7仔救翻小狄個baba..

果度好感动...

7仔好嘚意...’’

超嘚意...

嘻嘻...

我仲張7仔果D贴纸贴響只手度...

好怀念細個果阵..但又俾條仔話我低B..

暈...

怀念下都唔嘚o....

之後...

睇完...好俺啦..成點僟啦...

因为今日我就要翻中山..

見唔到佢..所以我提出行路去M記食野...

我地邊行邊傾...

覺嘚好快就到了m記...

so..條仔就俾個荷包我去買野食...

以为好哆人...

要等好耐先有..

所以所以....

搞到好耐...

去到m記...

转姨(大家姐)狂打電話俾我!!

煩S啦..

所以...

我無聽...

條仔送到我翻屋K门口就走了...

佢好似唔系好舒服..我谂住叫佢無送到我去屋K门口噶..

不过...

佢最后都送佐...

good bye kiss之後就走了...

翻到屋K..

即系俾mun鬧...

之後转姨翻到屋K又鬧我...

暈S..

都甘大個啦...

仲担心D咩咋!!

癡線個!!!

不过...

呢一馹都很開心...

嘻嘻....