2006-09-06 00:54:58凱西

決心跟"肥胖"說再見

每年到左某個特別受打擊的時候就會開始我的減肥計劃
今年都係!!因為覺得一來自己真係太肥了
二來係因為呢幾年裡面身體變差左好多...
所以覺得唔可以再咁落去..
想要的起心肝減減先得
呵呵^^
就咁開始左我既第n次既減肥計劃了
其實上網搵左好多關於減肥的方法,睇落都幾有用咁
不過首先要多謝j先生比左個好好既menu比我
等我有信心減...仲有要多謝福青,因為有佢既不斷提醒再提醒
我先會咁大既決心去減
今日係開始既一日..以後我都會黎每日做個減肥report比自己
目的就係要提醒自己
5個月之內----目標係45kg
哈哈^^
比自己一句說話--”有志者,事竟成”

上一篇:下雪了

下一篇:今年非平安