2004-02-05 14:10:31Joker

Sem 2既開始~

下個sem開始左lu....e個sem應該會忙到得閒死唔得閒病ga喇~尤其係Painting,Interior同Graphic Design ar......聽Miss講都知d Project 會勁多......唉~~又要練仙ga喇~再練高d層次....

尋日上Interior聽完Miss~Ashley講左好多野,突然領悟到d野~
以前曾經有個老師話過我,佢話我畫既畫,我既design雖然唔錯,但差d野....就係"取捨"兩個字~要學識保留一樣野,就要放棄另一樣野~冇錯.....已經唔只一個阿sir同我講過e番話,而尋日Ashley亦有題過e個point~
今日Graphic果個Miss~Doris又講~一個Artist同一個Designer既分別,Artist做既work係為自己既感覺,自己既喜愛,冇野局限~而Designer做既野就要為佢地既老闆,客人,去做design,唔可以用自己喜愛既感覺去做,要為客人既要求去design.
兩個Miss 都啟發左我好多野,諗左好多野~佢地講既野我好有同感,有好多都中左我平時做既野,中左我某d自己唔覺,對design野時既性格~我真係有做designer既潛質?!
我覺得,我真係要學既一樣好重要既野,就係"取捨"~咁我所畫既野,我既design先會有進步~
Ashley講過,有d人既creative thinking 同 design sense去到一個程度時,會停左,咩都諗唔到,但一旦突然比佢唔知點解好似諗通一d野既時候,就會好勁,做d野好有水準,好似注射左d咩入腦咁......
所以我覺得我既目光要放遠d,創作要大膽d~
亦曾經有好多教過我art既Miss同我講,話我做design同畫畫唔夠放膽,唔夠大膽~果時我會話自己係因為未拍過拖,有好多感覺未試過(雖然都唔知有冇關係),不過而家拍左拖,會唔會對我既design有幫助呢?!

聽完今日Doris講一d關於讀Design既野,先知原來Design係咁既,之前一直我都誤解左design,我將設計同製作混淆左.....不過而家知喇~知到自己係要向一個咩既方向去繼續行,我會繼續我鐘意既Graphic Design去讀,雖然前路都仲係好唔明確,但有朝一日會有路比我繼續去~

今個sem要好比心機,好認真去做每一個project,我要求自己要咁做~