2005-12-20 18:06:44CarCar

8/12 X"mas Disney (2)

~續~

(Photo: Prince and Princess ....kekekekeek)

食飽飽,當然係去睇巡遊啦! 嘩! 下午開始多人,好多自由行呀! :( 剛剛買左個新相機, 影巡遊時都幾靚,唔會有手震情況出現! 我重同Chip影左張大特寫tim!~ 嘻嘻! 好可愛呀!~ 我想帶佢地返屋企呀!~

時間的確唔多夠用, 好快又夜晚了! Kevin 同老豆去左睇煙花, 我同mum就去小鎮大街的商店睇souvenior!~ 好靚呀!但因為我地識人可以用員工價買,會平好多! 所以唯有忍手唔買住,影低張相,叫個朋友幫我地買! 不過最後我都有一樣戰利品,就係Mickey介子! 好靚啊! ^o^ v 真係好鍾意!~~ 其實我本來已經真係好想買..雖然只係$175...但又唔係好捨得......如果o個一刻佢會好man咁買左,然後幫我帶起佢..配合disney的浪漫環境..我諗我會開心到飛起! 第一...見個女朋友咁鍾意,點解唔會買黎tum下個女朋友?第二,介子是很有意義的一份禮物,每一都戴住o係手度...代表每日都掛住你...! ~_~

我地最後都玩到成8:30pm先走! 好開心…我都重係好想去多幾次! 我重未厭呀!~希望出年又有機會再黎過啦!~...我發覺自己原來真係一個好貪玩o既人!基本上我係坐唔定…鍾意多姿多采生活的人!~haha~ 如果要我對住D書生子, 我真係會悶死架…hahhhhahaha~~