2006-07-29 05:27:41糖糖子

清理一下..

下星期一2要返工了, 希望順順利利啦....我但求有d洗用就好. 始終, 用老豆老母d錢都唔係自己錢, 用左我覺得自己好衰, 買野都唔開心.

我唸老公都搵唔到工嫁啦. 不過希望佢係英國可以勤力d搵工啦. 要講都講左, 雖然我好想佢可以好捱得, 咩都做, 另一方面, 我真係唔想再迫佢啦. 搞到好似為左我先要咁辛苦返暑假工, 倒不如我自己搵比自己用, 自己辛苦好過要迫佢啦.

其實都返左黎香港2個月lu, 我係度唸, 係咪唔好見咁多好d呢? 有陣時係就發神組, 明明之前見完你, 第2日都好似見到你都好開心咁. 不過我唸而家呢度唔係英國, 我都係獨立少少好d. 同埋我唔想聽到你成日講到我經常叫你去街咁. 放心啦, 我會開始搵返d朋友仔一齊玩, 比返多d空間大家. 而且我都返工, 我唸我會去少d你屋企嫁啦. 其實講真丫, 我去你屋企都冇咩怨言, 不過呢, 你黎到我度就好似唔中意呢樣果樣咁. 不過算啦, 你中意自己屋企冇計. 我屋企咁細, 係唔太舒服嫁啦. 不過我唔中意你成日食完晚飯就要急住走姐. 是但啦, 走唔走都一樣.

好奇怪, 我d朋友開始想見你, 不過k2陣時聽到你一句, 下, 又要出街, 真係咩心情都冇. 果一刻好想同個朋友講, 不如咁啦, 你當我冇男朋友仲好0 0有陣時好煩嫁嘛, 我d frd想見下你同你食個飯, 但我知你唔中意出街, 所以我都好茅盾. 不過當我知你約左frd既時候, 真係唔問起都唔知, 咁我唸有陣時男仔真係唔同女仔既, 我見朋友都想你陪我一齊出去, 但你相反囉. 當然, 其實我唔介意你唔同我出去既, 反正男仔有男仔要講既野. 只不過我太習慣同埋你一齊行動姐.

係既, 好似見得太多, 所以你千其唔好話我冇時間陪你0 0比伙見識下我d神龍不見首尾真功夫啦0 0 其實我係一隻冇腳既糖-0-