2006-07-02 01:47:14糖糖子

私人日記

唔知開個日記仲咩-0-不過冇人睇都幾好, 因為比我開開心心係度講野. 我冇帶日記返香港. 所以係度打心入面所想既野都真係唔錯.

自從師奶事件之後, 係, 我係好介意, 所以我都努力做好自己, 希望唔會再比人咁話. 帶con, 化妝, 著衫, 咩都計過度過. 身形就努力改進緊. 其實可能係英國耐, 我都唔理呢d野, 一返到香港就好煩, 著得差d都比人批評. 有緣睇呢個日記既朋友緊係叫我唔好理人地眼光, 可惜我係女仔, 想唔介意都難.

呢幾日我都好努力, 效果都幾好, 至少我自己做得好開心. 不過, 原來又唔岩你心意, 又要重頭黎過. 好氣餒囉, 好煩.

本來下面打左好多字, 不過del哂. 反正我都冇唸過比人知, 又唔想比人睇到.
雖然你話我咩樣你都咁中意我, 但我亦希望, 你中意我, 因為我都有外在美=)


其實我真係要多謝我自己, 咁多年, 我既心都陪我行過,捱過唔少難行既路. 每一次哭得好傷心的時候< 看著鏡子, 都看到自己的心鼓勵自己說, 無論呢個世界上客觀主觀都冇人覺得我靚, 無人覺得我好都好, 至少還有你撐我, 叫我看開一點, 永遠都會保護我. 果一刻, 我為自己感動........受傷的時候. 起碼還有這個心靈城堡比我擋風擋雨.......


看著screen播緊既野, 突然間, 我好羨慕..........