2006-05-25 05:15:51糖糖子

就黎生日啦, 糖糖=)

唉...又就黎到生日-0-我今年好想見到屋企人同埋公公呀......可惜, 公公一定見不到了....而且生日之後仲要考試...真係wat the fuck><

我都唔期望有咩人記得我生日, frd既話一句生日快樂已經心滿意足><

不過....對你我都冇咩期望. 之前因為我既生日同你嘈過,(2個星期之前) 搞到我心灰意冷. 你話生日唔需要做d咩, 2個一齊求其食個飯就算. 你仲話我著重物質, 生日一定要生日禮物wor....我真係唔知講咩好. 我真係想知, 有幾多男女拍拖, 係唔會唸住送生日禮物比對方既呢? 咩原來我想收禮物都係material? 話哂都係第一次2個人係英國過生日丫....有期望都係正常丫/.

雖然鬧完交之後你tum返我, 話會順我意, 可惜, 我本身天真既期望都被你打破哂=) 有咩謂丫, 未生日就知道自己生日唔會有驚喜, 唔會有禮物, 只有求其一餐飯, 就算有, 都只係你因為怕我嬲而買, 唔係你既心意. 仲有, 呢個幾星期見你唔係打機就溫書, 講準備你一定冇=)天堂鳥花事件可一不可再 , 而且仲係鬧交交先有-0-我真係命苦, 點解要個男朋友做份禮物比我, 花心思買份禮物比我都要撕聲力竭呢?

我有個願望, 不過都係唔會實現=) <<基本上你根本唔會為意我講過既說話>>
有時心唸, 仲咩咁辛苦有個願望姐, 其實我今日出街既時候好想為自己準備, 等生日果日可以實現呢個願望. 但我又覺得如果我真係咁做, 一來好似冇比機會你做, 2來, 自己做好似好慘咁. 所以我留返呢個機會比你啦.

我份人好簡單, 細心少少就知我中意食咩買咩睇咩,如果同左你3年半, 你連投其所好你都唔識做, 心裡難免不舒服=)

生日係點, 我都預左冇咩驚喜, 不過如果真係過得唔開心, 我發誓我一定要自己為自己慶祝多一次=0=lol放心啦, 糖糖