2006-05-23 06:05:39糖糖子

心情有好一點=0=

又考完一科, 心情好好多啦. 考試之前果種不安少左. 仲有開心既係, 我rr2順利過關, 不枉我用左好多心機去研究份功課點做......至少, 公公看見我有努力過, 他在天之靈也會安慰. 因為我答應過他, 好一定會比心機讀書返香港同佢飲茶, 雖然佢人唔係度, 我亦唔可以同佢飲茶, 但我一樣有比心機. 多謝公公係天上面都有保佑我丫...wakakak

雖然想起公公還有想哭的沖動...不過眼淚再多也沒用....都是事實, 對不對?

人生真的有許多無奈....
還有很多東西都力不從心.
這一份感覺令我覺得無助.

這一刻有一點感概,
有好多東西都習慣了.
原來, 習慣會令自己開心一點.
至少, 不會事事不滿足,
至少, 也不用生誰的氣, 對不對?
放過別人, 也放過自己.