2005-11-29 01:18:09糖糖子

喜極而泣.

昨晚我作了一個夢, 就見夢見跟nikki, galen, ivy又在一起玩得好瘋....這個夢境好真實.....真實到我真想一起床就以為我跟大家已經和好了. 可是卻苦笑....沒可能發生吧...

之後, 我股起好大既勇氣, 去留言比nikki....呢個勇氣, 留左大半年....都冇用到. 可能受過傷, 很介意再笨多一次, 又或者我太介意這個朋友, 怕自己又做出了一些什麼使事情更糟. 但我醒來的時候, 真的好想好想有一天可以美夢成真, 所以我再去一個我偷偷看著的msn space...留下了一個大留言, 把這大半年來想說的話統統都說了. 真的真的把這些說話悶在心裡好久, 也不管肉麻不肉麻....我寫的都是句句真心. 回家那一刻, 看見nikki add左我, 我開心到攬住左老公係度喊.. 佢知第一年來英國的時候我發生了什麼事, 他也不知道原來我會這麼介意, 我也從沒對人說過, 因為這一個部份對我來說好脆弱. 一個人對一個人唔好, 或者太狠心, 如果對方是敵人, 可能根本沒有一點傷心的感覺, 可是如果對方是你一位你曾經好珍惜既好朋友, 因為一些無聊的誤會令大家反目, 我真的好不甘心. 而且也好心痛. 我心痛失去這個朋友, 我心痛要斷絕大家的回憶, 我心痛要互相討厭. 如果我跟這個人一開始沒有回憶, 沒有過去, 只是一開始想跟她做好朋友卻做不成, 我不會有太大感覺, 因為不是人人夾得來; 可是如果這個人是曾經的好朋友, 因小事而分開, 對我來說是遺憾, 我會感到痛心. 可能大家都覺得我看感情看得太重, 我也不是想表揚自己是一個有情有義我人...我只是想真心說出我的感覺.

每段時期有不同的朋友, 可能有一些不再聯絡, 大家不再有一個相連點, 可是能夠守護一個重要的回憶, 保留一個開心的過去卻是一件美事. 總好過互相討厭, 至死方休. 真的太愚蠢了. 自古, 對與錯都是公說公有理婆說婆有理, 可以退一步才是海闊天空. 人生已經有太多事不能控制, 也有太多事不會順順利利, 如如意意, 何必再做一些事來煩擾自己呢. 對不?

太開心了, 這種如釋重負的心情是無法形容的....哈哈......

近來有一個發現, 發現老公你又多了一個用途, 就是人肉發熱機.....我冷的時候跟你說, 老公, 發熱, 不到2-3分鐘, 我不再冷而且還覺得...its amazing~!!!!! 你究竟係咪真係人黎嫁~~~~=.="""""""天氣咁凍你反而謵發熱既?????

琴日同左jolly同埋阿ming同埋toby一齊食左個好遲既lunch........見到你地我都好開心, 因為都好9冇見你地喇,..但真係唔想見到toby咁既樣囉. 佢身邊損友太多喇, 希望上天可以幫助佢唔好再對草啦, 我真係唔想見到佢未畢業就死....

就係一場朋友, 要勸又唔聽, 唔通要個個真係關心佢既人見到佢出事先安落??? 不過, 我也有過不好的習慣, 我知道, 有好多東西都是自己的心態做成. 心理因素是最需要解決的問題才能放過自己. 我過得了這一關, 希望有朝一日他也可以過到這一關.............................

最後都希望各個好朋友都能夠珍惜自己.......^^ 放過自己~!

hey~~沖沖沖~~