2007-05-08 17:48:55吉妮

cry



還是有東西可以讓我輕易落淚
例如Radiohead

Don’t leave me high
Don’t leave me dry

Oh
it’s the best thing that you ever had,
the best thing that you ever, ever had.
It’s the best thing that you ever had,
the best thing you have had has gone away.


我該說些什麼
popel equal shit
and you just like that
真傷人的台詞



Faith, you’re driving me away
You do it everyday
You don’t mean it
But it hurts like hell

My brain says I’m recieving pain
A lack of oxygen
From my life support
My iron lung

Suck, suck your teenage thumb
Toilet trained and dumb
When the power runs out
We’ll just hum

This, this is our new song
Just like the last one
A total waste of time
My iron lung


我的命運掌握在起起伏伏的感情裡
掌握在節奏的鼓手身上

我的活命就像bass弦一樣長短
彈用力點就會斷裂
但卻能散發感人音樂


我就像是你
為了一些人生大事
放棄了自己該有的才能

just like rock
just like music


我有一根吸著二氧化碳的氣管
我用它來成就自己
順便欺騙全世界

你我他她它
不變的順序
不變的循環


希望你別在輕輕鬆鬆的放開這些
這樣它會很難過
oh
我正巧輕輕鬆鬆的放開你
請別生我的氣


i could die for you


該吃些placebo改改運了


上一篇:赤裸

下一篇: