2007-06-04 23:02:20Brown Bear

Feel by Robbie Williams

有些人不停的往前衝,其實不是因為他們知道自己要什麼,而是因為他們自己不知道自己要什麼,所以不斷的鞭策自己,害怕他們會錯過機會,害怕生命從他們手中流逝了,可是盲目的過日子,不也是一種浪費嗎?

Come on hold my hand,
I wanna contact the living.
Not sure I understand,
This role I’ve been given.

I sit and talk to God
And he just laughs at my plans,
My head speaks a language, I don’t understand.

(chorus)
I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in.
’cause I got too much life,
Running through my veins, going to waste.

I don’t wanna die,
But I ain’t keen on living either.
Before I fall in love,
I’m preparing to leave her.
I scare myself to death,
That’s why I keep on running.
Before I’ve arrived, I can see myself coming.

(chorus)
I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in.
’cause I got too much life,
Running through my veins, going to waste.

And I need to feel, real love
And a life ever after.
I cannot get enough.

(instrumental)

(chorus)
I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in,
I got too much love,
Running through my veins, going to waste.

I just wanna feel real love,
In a life ever after
There’s a hole in my soul,
You can see it in my face, it’s a real big place.

(instrumental)

Come and hold my hand,
I wanna contact the living,
Not sure I understand,
This role I’ve been given

Not sure I understand.
Not sure I understand.
Not sure I understand.
Not sure I understand.

來吧握住我的手
我想要觸碰活著的人們
不確定我是否了解
上帝為我安排的這個角色

我坐下來並且告訴上帝
而他只是笑著我的計畫
我的腦袋說著一種我無法了解的
語言


我只是想要感受真愛
感覺我所居住的家園
因為我擁有太多的生命力
將穿越我的血管被浪費了


我不想要死去
但是我也沒有熱切的過日子
在我陷入愛情之前
我已經在準備離開她
我讓自己害怕的要死
這就是為什麼我持續往前奔跑
在我到達之前,我可以看見自己前進。



我只是想要感覺到真愛
感覺到我所居住的家園
因為我擁有太多的生命力
將穿越我的血管被浪費了


而我需要感覺到真愛
在從今以後的生命理
我無法得到足夠的




我只是想要感覺到真愛
感覺到我所居住的家園
因為我擁有太多的愛
穿越我的血管,將會浪費了


而我需要感覺到真愛
在從今以後的生命理
我的靈魂裡有個缺口
你可以從我臉上看見,那洞真的是很大




來吧握住我的手
我想要觸碰活著的人們
不確定我是否了解
上帝為我安排的這個角色

不確定我是否了解
不確定我是否了解
不確定我是否了解
不確定我是否了解

下一篇:Angels among us