2021-03-18 16:23:49brielleyeeloa

New Beauty 暗瘡療程好唔好?超好!做完我變返正常皮膚仲有拖拍添!

New Beauty 暗瘡分手療程拯救咗我嘅人生!

 

上網搜尋緊究竟「New Beauty 暗瘡 好唔好」嘅sis們,可以睇我呢篇終極「New Beauty 暗瘡 好唔好」嘅答案,其實網上都好多人交卷,我稍為睇咗一睇,作為過來人覺得關於New Beauty嘅評價同Reviews真係半真半假、毀譽參半,網上勁多黑子話New beauty係黑店,仲係美容業黑店之最;有啲又講到New Beauty 暗瘡分手療程好似仙藥咁做咗一次已經變咗雞蛋咁白滑......睇落好似有啲假?如果你想知道關於「New Beauty 暗瘡 好唔好」嘅真實評價Report,不妨花1分鐘時睇落去!

 

樓主我因為係遺傳性暗瘡肌,成個中學時代都係非常悲慘咁度過嘅,從來唔敢正眼望人,見到身邊姊妹唔洗用咁多錢去處理暗瘡問題、唔洗試完又試唔同護膚品,而且差唔多個個有拖拍,真係羨慕到牙血都出埋!但無計啦遺傳呢啲野無得講,我只不過遺傳咗暗瘡肌唔係其他大病已經好過好多人!不過女仔天生都係貪令......可能因為年紀大面油少咗嘅關係,上到大學已經好咗七成,但係個天都唔比我好過,仍然不時會生三、四粒細瘡,於是下巴、頸、兩頰同太陽穴密密麻麻全部都係暗瘡印,好似生麻花咁好嚇人......於是我就上網睇New Beauty 暗瘡分手同去暗瘡印療程好唔好、搞唔搞得掂毛囊炎留低嘅瘡印、如果仲生緊瘡究竟做唔做得New Beauty 暗瘡療程......


老老實實,以我呢啲咁驚青又孤寒嘅性格,淨係search「New Beauty 暗瘡 好唔好」功課都做咗成個禮科,返學放學同lunch返宿舍一有時間就睇下,又問下fd子對New Beauty暗瘡療程嘅評價好唔好,最後先下定決心去試做,一黎唔試唔知、二黎反正首次試做係Free,唔收錢嘅話梗係要試一試!

 

有fd問我唔驚做New Beauty 暗瘡療程愈做愈衰咩?你咁難先搞返好塊面同暗瘡,如果做完New Beauty 暗瘡療程仲衰咗咁點算?你知New Beauty 暗瘡療程一定好呀啦?我唔知架,不過我知如果我唔做啲野,暗瘡仲會一直生、瘡印就永遠舊嘅未走新嘅又黎,塊臉嘅顏色唔會再正常返,所以我都係膽粗粗去試New Beauty 暗瘡療程,希望New Beauty真係唔係黑店啦!


去試Free trial個日,我感覺New Beauty嘅環境同服務態度都唔錯,不過其實間間比較大型連鎖式美容院都係咁,我覺得係must,但之後見咗顧問,同網上講嘅一樣啲New Beauty 暗瘡療程Staff的確幾nice幾貼心,無一黎就狂踩我塊面醜呀、而家唔即刻做去暗瘡療程會死呀咁,正正常常問咗少少野就帶我入房試做暗瘡分手療程。

 

應該有人仲未知New Beauty 暗瘡分手療程係咩,我講多兩句,如果想知多啲自己上網做下功課先。暗瘡分手療程原理其實同以前曾經好hit嘅Co2激光磨皮好類似,但佢無咁傷無磨得咁深,係唔會令你痛同受傷流血嘅,佢地用真空打磨頭只會磨走大概30mm-35mm皮膚死皮,即係絕對有野睇但唔會好到肉,總之就係最新科技嘅淺層無痛磨皮啦,所以對暗瘡肌同成面瘡印嘅人好work,畢竟唔洗等死皮慢慢走,一次過就可以磨走大部分......應該仲勁過高濃度果酸換膚療程(應該係除非唔係)!

(網上圖片)

我好確定咁同大家講,做嘅過程係唔痛嘅,只會feel到濕,因為邊磨會邊有精華液做緩沖,而精華入面應該有埋酸性成分幫助通毛孔、去死皮同埋溶解黑頭粉刺......但唔痛係咪就等於好呢?唔可以以此黎評價 New Beauty 暗瘡療程好唔好!睇埋最後result先!

 

其實治療師比塊鏡我睇嘅時候,我都忍唔住wow咗出黎,因為皮膚好似剝殼雞蛋咁真係白咗好多好多,至少白咗兩個色號,然後瘡印淡咗好多,有啲本身淡色嘅瘡印仲淡到睇唔到,發緊炎嘅一粒瘡仲無咗膿頭添......睇落去又白又滑,皮膚好咗好多!我覺得New Beauty 暗瘡療程真心有料到,不過個陣無諗住買成個療程,所以忍住唔讚唔講野,去前台簽完名就走咗。

 

之後返去我好似花痴咁日日夜夜捧住塊臉,不時摸一摸感受個種光滑感,愈睇愈鐘意......個療程!最後同父母、同學同fd子傾完,佢地對New Beauty 暗瘡好唔好嘅總結都係一句,「又唔係貴,鐘意咪做囉」!好,我答應你哋!

 

自我第一次New Beauty到而家已經差唔多三個月,我買咗暗瘡分手療程、之後仲買埋去暗瘡印療程,當我發現New Beauty其實係同出面咩R記、Dr記其實係用同一部機,只不過係價錢上有分別之後,我就搵到我人生中唯一嘅美容院啦,出名精打細算嘅香港人唔好比人呃、唔好幫人地交租!我先用暗瘡分手再用Picoway激光美白打走色斑同暗瘡印,而家,我啲皮膚已經變返正常人,甚至遠睇比正常人更好更白(係,下一步我就要去New Beauty做超皮秒去凹凸洞療程)。


如果你問我覺得New Beauty 暗瘡療程好唔好?我梗係覺得好啦!New Beauty 暗瘡療程直頭拯救咗我人生,而家我終於似返個正常人又有拖拍啦!都唔好話皮膚影響唔大!

你地都嚟試下啦->立即登記免費體驗