2005-02-07 18:21:40包包

又一年 (雜題)

呢個新聞台始於都係我既基地...好愛呢個地方...
話晒同我誇過2年寒暑, 5個季節,...始於都係有感情~~
唔知仲有幾多個人會黎呢到睇呢?不過,我好樂意繼續打落去......
因為...呢到...再唔會係我既日記...
而係...
我對生活上既感想~

**************************************************************
日記與我

好多人都會話我好怪...仲咩日日都花咁多時間打日記...
有咁多時間, 不如訓下好過啦~~~
其實我都唔知仲咩自己會花咁多時間去打日記...
日記...就好似我既精神食糧咁,沒有佢,我唔會自己回想今日有咩事拎我開心或者傷心過...沒有佢,我唔會記得一D好好好MINOR既開心回憶...沒有佢,我會更加冇記情...

所以我日日都會有日記...
同我去過旅行既都知...我真係有呢個嗜好...
除左行山真係無辦法寫到~
雖然我無華麗詞藻既文章,無感人至深的大道理小故事...
但...我希望會睇我日記既人都會了解我...
****************************************************************

相機與我

我唔係愛攝影...我只係愛亂影
咩都影一餐就係我呢D人

影相=紀綠=我見過的東西

好似...我叫左mama好耐...佢先肯買一部DC畀我...
佢遲遲都肯買既原因係: 你都唔知咩叫攝影! 影完都唔靚不如唔好買啦!
不過以我既耐力...
一年又一年咁叫...mama終於耳仔軟......

我買左部機番黎, 全家得我一個歡喜若狂...接近精神失常...
個個都對呢個高科技一D興趣都冇...
我...就由果一日開始亂影...

影影影影影...哈哈哈
當屋企人留意到我影既相...佢地就對呢個高科技讚不絕口.......
哈哈...
呢個景象真係好好笑......