2008-08-13 00:47:32小妹

shopping

今晚dinner後, 同家姐去了市中心行街

好多地方都有discount, jusco 嬰兒and 童裝部 同泳衣部都有折, 終於買左件泳衣喇

bosinni 減價, 但同我上次買時個價一樣, 所以冇再買

ceu 都有折, 但d 衫都唔靚, 我鐘意的史納莎狗仔衫一係折左都貴, 一係就唔靚

vertical club, $250 2件, 但.......都係唔靚

最後, 我地去左wanko, 見到條黑色連身裙, 而家做得價, 7折左右啦. 見到有2條都幾好睇, 試上身, 第一條平d, $19x, 但有d緊, 第二條就著得好靚, 應大得大, 應小得小, 好有cutting (我指條裙), 以為二百幾蚊啦, 當知..... 折都左差不多400蚊, 400蚊我可以買到件褸喇, 但係真係好好好好正呀, 心郁郁tim.

對上一次買野, 已係好多年前, 當時俊俊仲要坐bb車, 買左2件褸2件冷衫, 都成1500蚊, 但自從佢有時大減價, d 衫可以平到二折, 你話死咪, 如果係買呢d咁斯文的衫, 去viola都得啦, 起碼佢唔會平到二折.

想深一層, 買條咁貴的裙做咩, 唔通就係為左將來去見工???

嗯...... 有緣的我地會再見ga. 但真係好靚啊

上一篇:晴天雨天

下一篇:收工喇