2008-04-25 23:41:14小妹

空間~~問題

每次warm up對話說好了後, 我便已回家住處樓下

心情差, 被你一沉百踩之後, 我的心情跌到谷底, 如果不是怕有失斯文, 我一定會蹲在地上, 痛哭一番

你吞吞吐吐地說: 唔........ 我想問....... 唔.... 不如.....嗯!唔知點講, 我想話......... 算啦.......唔問喇

反而我想套出你的心底話

你又再吞吞吐吐地: 我想話........ 不如........ 我地........唉, 你係個聰明女,不如你估下....

我突然似個無主孤魂, 在路中央不知走到哪處去.

希望你會說要我,叫我不要傷心,你會照顧我一世

當然, 你沒有, 你說了一句很狠心的話, 真的, 你比起任何一個他都是超倍的認真,超倍的不留餘地, 超倍的傷我心

你說::::::

(((( 將來不要再記著我們的事, 我想要有新的開始))))

我反問: 難道我現在每次飲汽水都會提起你, 去荃灣又想起你, 下次見你時我再提起過去的事, 你知不知你這個要求完全是對我不公平, 我可以有權去想去做任何一件事, 點解你要限制我, 唔通我真係咁白痴周圍同人講我同你以前點點點, 係我唔明白你, 定係你唔明白我?????



你明白我與否都已不是問題, 你再說林小姐約我食飯, 有很話題要對我說....

可唔可以, 你唔出現........

我對你......失望...... 好失望


上一篇:心痛

下一篇:毛孩