2007-12-28 00:08:13小妹

一定要講

圖中的鬼妹係唔係好得意, haha, 佢成就我今日覺得最成功的事....

但我而家實在太累, 簡說吧

話說我在playground (playground 跟park不同的, park 是指公園,休憩處, 鳥語花香, playground是遊樂場)看著俊玩, 見到這個鬼妹好得意, 我就去影佢相, 點知她發現左, 仲走過來對我笑

當然我不會怕她啦, 雖然佢係外國人, 用我的bb話對佢的bb話, 溝通沒問題的

然後, 佢走過來, 指著我個winnie the pooh 水樽

因為我怕佢想飲水, 所以我對佢話: ’it is mine’

講第一次, 佢好好奇咁用手指篤左一下
講第二次, 佢笑

haha, 真係雞同鴨講喇 (唔通我d英文真係咁屎???!!)

之後, 佢好開心咁轉身出去玩, 玩左幾十秒又走過來篤我個winnie the pooh 水樽, 我又對佢講: ’it is mine’

佢都係唔明

佢好想拎走, 我再講’it is mine’, 佢笑得好可愛, 搞到我一直都以為我講錯野咁

之後... 我指著winnie the pooh 教佢: ’it is pooh, winnie the pooh’ 我repeat了幾次, 佢都係笑

終於, 佢開口跟我講: pooh, winnie the pooh

我心想: 妹妹, 你爹娘冇教你識mickey mouse 同winnie the pooh 咩?

haha, 佢就好開心咁講 pooh

之後我就好殘酷咁對佢話: winnie the pooh says ’bye’ to u, bye bye

我仲要做手勢bye bye, 佢見我唔起身走, 佢就笑住走...

佢同阿媽講左幾句bb話, 仲要指住我, 佢阿媽仲對我講左句’thank you’

haha

笑爆肚

上一篇:山頂之旅

下一篇:360