2007-11-14 09:14:46小妹

累到死

這個星期都在忙budget, 忙到連工都唔想放, 學亦唔想返, eddy說27/11要test management, 4課書, 哇~~~ 搵一晚早d訓第二朝一早起身溫吧

俊今個星期四開始測驗周, 橫跨了星期六和日, 好在, 星期四和五只是測常識and 數學, 如果是中英文..... 我又死左半條命, 咁落去都真係唔多得掂

而家返工做到死, 覺得自己好唔抵, 所以我堅持唔會帶野返屋企做, 而家連office 唯一的男丁都想唔做, 佢走左, 點算, 雖然佢唔撐得我幾多, 但係有個男的撐下場都好

過埋今年, 佢唔加我人工, 我真係唔做

早幾日同CYMA 傾, 哇, 有知音人喇....我地異口同聲: 東X好’那’賤.

HAHA.... 又要開工喇

上一篇:1----2----5

下一篇:帽子