2004-10-30 23:18:21仲好細既呀bo

dream place!!

琴晚同呀yu傾左好long times....傾下今日去唔去bbq好....
最後都係冇去到....

coz bbq 真係有d hot....要同manman佢地say sorry啦.
去唔到...

今日成日都唔知係home做過咩....自己又話要係屋企 study..for test..
不過都係冇做到...我又講大話啦....
跟住又睇下"烈火"紅心'"vcd..又執下屋...
好多我平時就suen有時間都唔做既野...
今日一times過做曬..
今日又同左好多人icq.....又知道左樣secret...又係唔開心既...
唔知點解...真係黑開有d咩既...已經係我身邊既朋友..第3單啦..

.......................................................

anna打tel俾我.講左野令我有dd後悔既野...不過suen啦...
你玩得開心咪好lor........
不過我真係好想去..ocean park玩呀 ~不過又驚多人bor.....
r................