2008-08-28 17:37:19bm26

再說M

M, 一直係我工作的一大問題。
都唔知係咪我太敏感抑或大家本來就性格不合,我又太在意他的看法。
於是一直都覺得相處不好。

佢成日幫我做左d應該係我做o既野,又唔話聲我知,使我非常的無所適從。
做完仲好似覺得我好被動咁,其實我都唔介意自己做返,甚至成日懷疑,你係咪覺得我唔掂先一直不斷插手呢?或者我寧願自己做返,至少有PLAN,有做得好唔好之分,有挑戰性。做唔好自己負責任,或者有d野會迫住我學倒。

佢對另一位同事,又好似比佢多d獨立o既空間咁。雖然都係由得佢撞板。

我一直都耿耿於懷。但其實,我諗,我覺得自己在忍受佢之餘,佢都覺得自己在忍受我。其實,佢應該o係度讓緊我,同take care of 我為出發點去做o個d野o既~
我仲諸多怨言添

只希望能夾得好d......
唉,聽日又上大陸

上一篇:08年事業簽 --- 協天宮

下一篇:使者