2004-05-09 04:59:43白賴仁

星期六

考 account
炒哂 !!! 等 retake !!!
往 vicky 係咁教我
waste 左佢 d 心機 ~

母親節 , 一家人去食日本野 ~ $ 600 落樓 =.="
買左三份 present 比呀媽
叫佢唔好折 , 等正日先折 ~ hehe !

11點 , 上 jacky 度 , hea 左三個鐘
飲左支 vodka , 新野所以試下 , dee ~
果汁黎既 ~ 不過又係飲後即見紅
又比佢呀媽話我易飲醉酒 ... 無奈 !!!

2 點幾 , 番屋企 ~
想食 C++ , 買左 d , 一路行一路食 ~
哈 ! 感覺唔錯喎 ~ 唔係食果個感覺
而係我又諗到 d 野 :

原來 , 我個人成日都係不停不停咁行
從來都無比過自己一個時間 , 比自己停落黎
諗下野 , plan 下自己要點做

從來都係周圍撞 , 撞到痛 , 就要叫苦連天
叫人幫手 ... 亦發覺到 ,
有時候係只有自己先可以 solve 到一 d 問題

今晚 , 自己周圍行左半個鐘 , 終於都坐左豈
公園度 , 真係好靜 , 青蛙叫聲都聽得好清楚 ...
周圍都無哂人 , 得番我一個 , 一片死寂黎形容都幾o岩

諗到一 d trade-off
感情 , 學業係咪唔可以並存既呢 ?
自從知道要去上海之後 ((29/4))
我第一個反應就係唔捨得 vicky
我諗今次 , 我真係鍾意左佢啦 ~
不過 , 好似 jacky 咁講 , to learn how to love
唔係一件咩既事 , i didn't shame on it ~
因為 , 我知道左自己唔再係一個無情既人 !
學會愛 , 真係一樣好深奧既學問 , 學一世都學唔哂
好似好唔知點咁 ~ 不過呢個就係我 咪就係 敢作敢為 之麻
barbie said , why not ~ 我鍾意點就點啦 ~

我諗通左 d 野 , 鍾意又唔代表要一齊
同佢一齊既日子真係幾開心既 ~
我想要既野 , 佢比到我 , 就係咁簡單之麻 , 無野格 !
我都未試過比人估到哂我諗緊同想做既野既
係佢之麻 ~ 無野格 ~ 可能佢係變態既 vicky chu 啦

唔 , 唔覺唔覺 , yr 1 都渡過左 , 我諗
我第一樣野就係多謝佢 , 佢教識左我一 d 野
當然 , 我都付出左啦 ~ 佢係我第一個真係
dick 起心肝去愛既人 , i proud of u guy ~

但係同時間 , 我亦發覺到自己既不足
我諗我要去 solve 呢個問題 , 或者
我要諗下咩計仔 , 先可以 solve 到我
好記得今日同 maymay 傾電話
佢第一時間就係問我係咪仲忙緊攪活動 d 野
唔 ~ 大概 , 我就係呢 d 人
口口聲聲話放低 , 咪又係唔得 ~
可能係潛意識入面 , 我就已經輸入左要攪野
就算係我迷失左自己 , 無左方向 , 潛意識都不停叫我
自己去執行 , 不停咁執行 ~ 好古怪呀 !!!

如果唔係 點解釋 , 我做左咁多自己都唔知點解要做既野先 ? ......

發覺人生真係好自由
自己想點就點 , 可以係好 free
我好 enjoy 自由自在既 feeling
今晚 , 我第二次一個人 , 三更半夜豈公園坐
無野格 , 好 free 同好 fill 之麻
真係架 , 一個人停低諗下野
真係好好既一種 filling for the empty heart

我而家最既係 .....
24/5 呢日既黎臨
因為 , 佢番黎啦 ...