2004-04-17 11:40:14白賴仁

祝福我

Live today, it is where tmr's memory begins
珍惜今日 因為它就是明天的美好回憶

出賣
i hv to betray others

二五仔
snitch

老土
corny

limper
瘸子

Perhaps that's fate
可能這就是命運

destiny is destiny
緣份

let bygones be bygones
tmr is another day

簡單英文 from 無間道三
----------------------------------------------------------

其實人係總會大既,唔經唔覺,我已經搬左出去住有成半個月,
係時候返番自己個家。不過,豈呢排時間,可以話係一段自我發現
既時間,我依家對自己有左更深入既了解,亦都更清楚自己既性格。
但係呢個代價,我倒覺得付出左唔少 ‧‧‧‧‧‧

迷失過,空虛過,孤單過,寂寞過,放緃過,任性過,
開心過,歡喜過,爽爆開心又有,喪爆唔開心又有,
總之,離家日久,體驗的愈多,
開心同唔開心既野我都會記住,
因為呢 d 都會係白賴仁的個個美好回憶 !

我的朋友們,對,就是正在看我文章的你
祝福我吧 ~ (在心中 !)

白賴仁的的確確的成長了