2006-10-27 23:42:20小小怡

嘩....好忙呀..近來

近來自己令到自己好忙...
點解..我就快發顛了...
而家肥佬成日掛住番工...
我前日問佢..而家對佢黎講..什麼為重要...
我俾佢三個選擇: 朋友..我..及公司
起初佢話佢而家成個心都放左落公司到...
我真係好不開心架...
之後佢就再答多我一次..我係最重要既...
那麼我問佢為何遲遲先答我...
他話我同佢的朋友好難選擇...
個一刻..我真係好好好hurts so bad
昨日我再問佢...而家有什麼事好好好想做...
而未來又好好好想實現...他竟然答無...
what the fuxk...
近來佢真係變左好多...
我就快不認識佢了...
有時...我真係好想放棄我同佢之間的5年情..
而家既佢...不知是佢變左定我變了...
總之...煩煩煩...有時有男朋友同無有什麼分別
我只係一個好好好普通既女仔...
好似我..而家成個look都轉左...
好多人都話好睇..佢卻話我不是...
好似有一日..carmen幫我化妝...真係有的人會望多幾眼...
連我個男同學都話曾經發前見到我,,,(ofcouse 2a)
我真係好村姑嗎????????哭泣中...