2006-10-13 01:20:01小小怡

染左髮的曳曳小怡

今日同jessica 傾開計...知道左好多野...
但他講的野...我一早知啦..
我不是講知道件事...而係我知道過中人物的性格...
我都好認同他所講的事
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
近來的我好灰呀...
jessica話我好悲觀...
係呀..我是...我認呢...
今日肥佬同我講..他因為好累了
他同同事上去大陸按摩...雖然我都去過幾次
係一間好正檔的地方...
就係不知點解...我不太喜歡他去這些地方...
但我口講話俾他去...但心就不是
好灰呀...我認為他去去下就會去包二奶啦...
好煩呀,,,好不開心呀...但今day見到偉皓豬好開心..
但他曳曳左好多...打你pat pat..但你係我心目中
都係一個好可愛的bb
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
今day 放左學...肥佬知我不開心...
他亦知道我因為不鍾意他去而不開心...
你就主動同我講..他不去了...yeach....
小小怡大戰按摩女郎的引誘成功啦...哈哈
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
今日我又引証了我一個幫習慣
我一不開心就去買野...
我今day呢..就又去轉一轉自己個look啦
我去左屈人錢都買染hair的東西
我又再一次因為carmen 的要求而改變自己
一方面為了你的說法..另一方面..我自己都想轉一轉變
回到家..我老媽一直都不準我染hair的...
距離我對上個次染都係我中五時啦...
但個時都不可以話係染...因為我係漂的,,哈哈..
況且個時的動機和而家的好不同...算吧,,,
我而家因為肥佬不會北上而開心番了.....哈哈