2006-08-16 22:21:44Queen biBee

♡銭銭銭銭♡

我愛妳..我愛妳..我愛妳..我愛妳..我愛妳..我愛妳!
最近好多嘢都唔順心。不過全部都係圍繞住“銭..銭銭..銭銭銭..銭銭銭銭”
有嘅時候,我并唔係唔想揾工!!而係自己覚得好迷..
唔知道自己啱做啲咩工!屋企人介紹嘅工太犀利拉
全部都係連大學生都要考好多次先入倒去做嘅工


自問我自己學歷唔夠好!點同佢地竞争?
唔算係自卑..隻係有自知之明。
我知道屋企人覚得我唔珍惜佢地比我嘅機會
不過,呢啲機會對我離講太夢幻了
我眞係能夠勝任嗎??


我唔怪屋企人話我自甘墮落..
反正佢地唔係我..佢地隻係將一啲佢地覚得好嘅嘢一直猛虱比我
佢地唔知道我究竟係咪適合呢様嘢
我反抗..我就係大逆不道!呢啲就係佢地晽發


媽咪話過“貧賤夫妻,百事唉”嘅道理。
我覚得衣加終於清楚甘明白呢個道理..果然無錢眞係好唉
乜都做唔倒..衣加嘅我已經唔同以前了


以前隨時都可以摞幾百蚊出離買嘢
衣加呢?衣加摞唔出囉..
開始覚得以前做嘅嘢好浪費。


我好想去做社工..幇一啲不能自理嘅人好想幇佢地
好想佢地脫苦海。唔再辛苦..
媽咪話我連自己都未理掂就去理人?
佢成曰都同我打對臺嘎拉...So What???


就快到同佢嘅兩周年紀念曰拉!
我好想同佢過好啲..食好啲..開心啲
所以我要趁呢排快啲再揾工做。
到十一月又唔做..再揾過其它工





於八月十四曰晚
今曰又**拉!哈哈哈哈..我愛豬老公

上一篇:♡很想哭♡

下一篇:♡喊...?♡

吖円! 2006-08-18 18:08:49

想做社工好简单~你去稳间老人院咪得咯!我记得中专果时话学雷锋去过一间我都5识形容嘅老人院..里面有好多老人家都不能自理!我去到果度觉得太恐怖喇! 间老人院d工作人员好5专业噶!一味识得收钱!服务又5周到,d公公婆婆又投诉无门,只可以同我地甥!我地去到都帮5到d咩手惟有同距地倾吓计`搞吓卫生`散吓步!