2011-03-29 01:41:17M. Ice

《秘密基地》

"Oh simple thing where have you gone
 I'm getting old and I need something to rely on
 So tell me when you're gonna let me in
 I'm getting tired and I need somewhere to begin

 So if you have a minute why don't we go
 Talk about it somewhere only we know?
 This could be the end of everything
 So why don't we go
 Somewhere only we know?"

永別了我的簡單純真, 我找不著你了

我老了 我需要個依靠

而你, 何時能讓我走進你的心呢?

我好累 我只想要找個地方重新開始這一切...

 

走吧 我們回去那個只有我們知道的秘密基地

什麼事都會終結在這一秒鐘

所以走吧

我們一起去那個秘密基地 好不好?

 

oh my babe

我最愛的沃卡, 我何時才能完全進駐你的心呢

它一片荒蕪 我知道 但我想要灌溉它

用快樂的 哀傷的 痛苦的 放空的眼淚 一滴一滴地滋潤它

 

我的心 不渴望流浪很久了

豢著一隻小狗在這裡  陪著你

但你好冷漠

你的雙眼依然緊閉 你依然無氣無息 在這冰涼的床上

 

我好怕你的靈魂遠去  忘記了我守著的這個軀體....

 

沃卡

睜開眼 看看我 讓我聽到你為我而活的心跳聲 好不好