2005-02-01 01:41:19尚未設定

26 Jan -- Day 3

今日本來 HES 有 talk 要聽, 但係我地遲咗大半個鐘, 所以都係唔入去 la, haha 我地又去上網 la, 但係好唔開心 ar, 都無人同我玩 net meeting -_-…

之後去咗 HES 隔離個 shopping centre “Amsterdam Poort” 食 Lunch, 出去食野真係勁唔抵 ar, 我地最後都係去咗食 KFC, 遲 d 開始上堂都唔知點 la… 我希望到時我會瘦 la~

之後要同 Asia 個 coordinator Peter 見面, 但係原來係得我地三個 law, 真係好無聊, haha Peter 仲要係基 ga, 聽講話佢已經同個男人結咗婚 la, 不過見到佢都覺得佢基基地…

跟住去 China Town 買下糧草, 都行咗一陣, 之後仲行埋過去紅燈區, 不過太早, 得o個五點幾, d 雞勁唔得, 有 d 可以話係恐怖 tim wor, 好似人妖, 有 d 個肚仲大過個胸, 不過小白話 d 女愈夜愈靚, 同埋要再行入 d 先多靚女睇~ 下次再去過!

今日我真係唔多 happy, 搞唔到 wireless, 同 Carol net meeting 唔到, 真係可惡 ar!