2007-02-19 00:40:56beechi

這年中秋

8/10/06
中秋過左喇,同往年一樣,不過今年多了大舅父、大舅母。佢地兩個老頑童同妹妹爭食湯圓,又比賽:輸左要吃芋頭(妹妹最憎食),結果妹妹好好彩,Win晒,唔使食!睇住佢地真係好開心!不過自己就好攰,但係都食左好多野!大概11點半就瞓左,之後有人埋怨我點解唔等佢收工……唉!想點呀?!
琴日兩個頑童返左去喇,間屋又靜返,有好有唔好啦,好就是可以瞓返自己張床,唔好就係冇人同婆婆傾計……凡事總有兩面的!
隻眼D粒粒好似又出黎喇,好驚!10月10去覆診要俾E生睇清楚!
今日不斷聽同一首歌:張敬軒~偷故事的人,一種好入心入肺的感覺:
我聽著她說離開 沒有原因 卻很坦白 
她講我們的故事 不存在 
愛不過是回憶 多少光陰隨風而去 
世界上有多少唯一 騙了自己
愛一個人多狠 多愚蠢
我把以前給錯了人 
偷故事的人 她讓我亂了方寸
等一個人多難 多天真
未來從來都沒個準 
偷故事的人 就這樣留下一萬個疑問
我希望變成小孩  
不管明天是好是壞 
什麼我也不記得 多奇怪 
人鬥不過愛情 昨是今非如此而已 
為了所謂愛的美麗 犧牲自己
愛很完美 對或不對 無所謂

感覺:首歌係腦度Non Stop地play緊……