2002-10-01 00:30:59大頭Bee

......

唔......唔開心......

一諗起就想喊...

以前既我去左邊......

而家既我, 唔知做緊咩, 亦唔知為咩去做好我既"工作", 我一d都唔proud of自己, 我亦都唔覺得有人會proud of me......

我得唔到我想得到既野, 反而, 意想不到既麻煩滾滾而來...

我唔開心, 因為我覺得我做緊d唔值得做既野...

我真係好唔稱職?
我有力不從心既感覺...
即使, 我同身邊既人講我冇事, 我有朋友, 樓友撐, 而事實上, 路, 依舊一個人走, 卻愈來愈難行...

怎樣我也會撐下去...
只是,
有苦自己知...=(