2002-08-17 15:02:11大頭Bee

~幸福乳鴿~

16/8...我第一次上去你屋企食飯呀!!!
緊張到我死咁滯, 你仲一路行一響度笑我, 激死我喇!!heehee~

去到你屋企樓下, 我係咁叫自己relax d啦~relax d~要笑...唔係傻笑呀!突然之間,一聲"阿爸", 嚇到我成個彈起!原來你爸爸買完Å番屋企呀!嘩~我驚既時間都冇喇~
heehee, 你爸爸唔多出聲, 不過我知佢一定係一個好爸爸...唔係都唔會有個咁鬼好既你啦...
去到你屋企, 見埋你媽咪, 斯文哥哥, 舅母姐姐同表弟仔...本來我都好緊張ga, 後來好好多lu, 除左講野比平時細聲之外...

嘩~~好香呀~~~原來係你爸爸整乳鴿呀!!嘩嘩嘩!!!好感動呀, 仲有魚, 西芹炒花枝, 菜同埋湯湯呀~~~~~嗚~~~~~~~我好耐未食過煮家飯喇, 嗚~~~~~~~~~~~~~~~仲要咁好味~~~~~我都唔知係因為令我諗起屋企, 定係有得試你爸爸媽媽既手勢, 所以真係全場係咁陰陰咀笑~~~
食完飯仲有得食哈密瓜...
唔好以為我胃食呀, 因為我開心呀, 我就係好鍾意你屋企, 感覺好安全...平凡不過開心...
哎呀, 攪到我諗起自己屋企tim, 爸爸成日發皮四, 媽咪受曬...從來都唔會反抗(每次反抗都失敗...)
其實我好掛住屋企...不過今晚都係唔番去lu...
heehee, 你屋企似乎同我相反呢, 媽咪惡過爸爸~
唔知我響你心目中惡唔惡呢? 你又似唔似你爸爸呢? heehee~~~

我真係會好好咁錫你, 同埋你既屋企人...^^