2002-07-12 14:05:12大頭Bee

I believe

唉~話過唔會諗番起以前,但係都好似唔係好得...
esp同你一齊唔拖唔水既一段日子,畢生難忘...?!
聽親"I believe"都會有d唔開心,我話過那次睇戲是最後一次俾你點,或者你見唔到我睇完之後,一路行一路望住個天啦...我怕眼淚會跑出黎呢...
我唔想好似玩責怪咁,翻舊賬唔係一件拍拖應該做既事,但係我唔明點解自己硬係一諗起就唔開心,攪到你又唔知點算...
唉~
其實我只不過好想好想話你知,我對你係認真ge nei,好耐好耐之前已經係...
你都唔駛內疚,只要而家好好咁對我就得喇~yeah~
(而家已經好好喇~)
我真係唔想過番以前既日子呀...諗起都驚驚~_~
唔好睇我成日都嘻嘻哈哈,原來...我都有幾多唔開心既過去,影響我到而家...
不過我真係會好珍惜你ge nei~
ahha~前面既路似乎愈來愈清晰...