2011-07-12 01:00:00 方〃

糜爛〃

糜爛〃











時間一天天過去
我真的閒到忘記過到星期幾
幾號幾號約再過到幾號幾號
這樣才讓我感覺到我還活著
好慘.....
這生活好糜爛噢=   =


被說很多次我好忙
明明我就閒得發慌
哪隻眼睛看到我很忙?
只不過妳們約的時間剛好都被約走了嘛.....
這麼會約都約在同一天這樣~
是串通好了? xD


學校學校快點出來!!!
我要去找家教打工了
去用我破英文教小朋友這樣算不算誤人子弟阿= =
哈哈哈哈哈








/




如果能許有意無意的願望
能不能就這樣無意的實現

Dearest miss:

Pls take my hands, I'll be with you as long as I can.
If you don't mind.
Don't worry about that I haven't ture heart.


How about you. Stranger?








/




Long time no see. How are you?
I missing you so much, but I don't know why.
I just wanna to chat with you one more, but I didn't forgive you.
I am contradicting myself........