2008-12-25 09:54:59BBPOOH

做冬 08

冬大過年 所以做冬呢餐飯係唔小得gei..



同老公家人做咗冬 第二日 又同娘家做冬..

嗰日係正日嚟架 爸爸選擇咗一間比較舊式同街坊價gei酒樓食飯..

都幾抵架 五個餸 (好似有半隻雞, 大蝦頭, 骨髓炆冬菇, 西蘭花炒帶子, 蒸咗一條大魚.... )

都係4百幾蚊..

嗰度真係幾多街坊嚟食..



可能嗰度好近石峽尾 我唔係咁鍾意啦.. 所以有點唔自然..

我諗當我好勇敢咁行出石峽尾 我就等於長大了.

呢個心結快點離開我...



哈 唔好講d唔開心嘢.. 講返餐飯先..

食完飯 我哋過咗對面食糖水.. 呢間糖水都好平架d嘢..

食到飽飽 又返娘家坐一陣.. 就返屋企了.
彤彤b
等開飯..
都係餸.. 哈..
呀姨係咁影彤彤所以無乜相post.. 睇住彤彤先啦咁
哈哈..食飽未呀 返屋企啦.