2008-10-26 18:13:57BBPOOH

一家三口去廸士尼...

首先再次多謝人哋細佬俾免費票我哋..
令我哋有一個快樂的一天...

上個星期日 我哋一家三口走入咗廸士尼.

1歲22天的彤彤 雖然都唔係好知自己做緊乜..
但係都交足戲
會哈哈大笑 會表現興奮 表情多多

當日的太陽伯伯實在心情太好..
所以 我哋都熱到不得了.
好在有點風..

出發前 其實係有小小雨添..
真係天工造美啦..

都影咗好多相. 好在 都有人幫我哋影吓..

今次同彤彤嚟 用父母的角度嚟玩..
(雖然老公都係覺得 最開心嗰個係我.. )
但係睇gei嘢 明顯係同兩公婆拍拖時唔同.

我哋唔會趕住做乜.. 有什麼必睇..
所以 今次入嚟廸士尼 感覺很輕鬆啊.
臨走前記得很清楚 廸士尼號的一句話:
"而家我哋會帶你返到現實世界gei港島區...."
無錯  第朝瞓醒覺 又要起身返工了.


等車車...
月台上面好多人呀...
自拍了一張先.

彤彤幫爸爸暫時保管一下樽樽..


玩這個飛船彤彤都笑得好開心啊


第一次騎木馬.....

pooh pooh 同我哋一齊影呀..

彤彤驚佢wow..
一次嚟 應該唔驚啦掛..

pooh pooh係媽咪至愛嚟㗎..
太喜歡呢張相啦..

這對可愛的兩母女... 呵呵呵

是彤彤首先擺出呢個甫士 我跟住佢做..
彤彤小公主要午睡呀... 我哋兩公婆都稍作休息..
等佢儲夠能量再玩過.
記得這個甫士嗎..
而家我哋兩個都做咗爸爸媽媽了.
2005年的12月1日.

又是看完煙花.
我倆的位置同上面的相片雖然不同.
但係都是在一起的..

唔.. 很懷念拍拖的日子啊...當時的我還好青春啊...啊啊
只是事隔3年... 原來我大過咗好多lu..

上一篇:彤彤的第一個中秋節

下一篇:做冬 08