2006-05-20 22:35:54jamjam

達....文西密碼+通宵唱k

18-19/5:
18號...因為呀浩約左老死--呀雄...
突然無晒節目...
就約左bobo出黎...
好彩佢正在發悶...
就約左6:30起TST等...佢再車我去APM睇”文西”密碼...
我地又去左食印尼野~...正
好搞笑...呀BO成晚起度笑”文西”...*正衰仔*

成晚同呀BO吱吱喳喳咁....講野...
佢車左我去搵鬼鬼...起牛頭角..
鬼同呀雄佢地玩桌球
剛泊好車搵佢地...唔夠1分鐘就要走...=0=”

勁搞笑, BOBO,呀浩&呀雄個FRD...3個人都叫raymond...wakakaka
結果bobo車我,呀浩,呀雄寺apm唱k...
另一個raymond就騎綿羊仔去~

原本我同bobo打算唱1hr多d就走...
點知去到我唱到唔停口...
=0=”..我仲同呀雄佢地講我唱k係好慢熱..唔多唱..
點知當時好有mood唱...=0=”
呀bo又陪下我唱...搞到我有晒mood...
可能當日成日同呀bo不停講野...
令我開左聲啦...
平時唱唔到既歌...當晚好多都唱到...
雖然點都唔及呀浩&呀雄好聽...擺明獻醜..>//<


佢地3個好朋友就玩搓妹果d野...又勁飲beer~
不過佢地好開心...
就算我 & bobo唔飲beer, 我又只係同呀雄玩包剪揼...
但都係好盡興~
未試過同呀浩&佢d frd唱k開人成咁~
A++++哦~ o^0^/o

期間佢地唱左”傷信”...
我某一次聽左一個男人唱之後...只記得果D傷心既感覺...
並無留意歌詞..一隻舊歌...我竟然到依家先認真聽清楚D歌詞...
我真傻...一早留意下的話...
可能...結局即使無變...但可能令我唔會有遺憾...
不過...唔知...當時既用意係咪如我所想姐...XDXD

---------------------------------------------------------
傷信
曲:西村由紀江 詞:周禮茂 編:黃丹儀

重讀著你的告別信 抑壓而暗湧
雖不信寫的話 竟可以這麼重
但再哭亦無用

* 徐徐又當這信是你 緊貼我抱擁
可惜信太單薄 怎可填密落空
愈信傷早抑壓 痛便愈沉重 *

# 難平衡自己 忐忑的起伏
難原諒我心 反覆的變動
是我個性舞擺 換來這封信
曾令你瘋 舊情要一別而盡 #

@ 仍多麼需要你 仍多麼需要你
如今天失去了 怎麼退怎麼進
如果可不要信 寧死都不要信
但看我手 再激動仍只得傷信 @
Repeat * # @ @
------------------------------------------------------------

之後呀bo車左我,呀浩 & 呀雄回家
我仲同呀bo去左坑口村食左早餐..佢先送我番去~
^_^

P.S: 係清晨6點時既街景...當時BOBO送緊我番HOME
佢話陽光好靚, 要我影D野俾佢~
小占 2006-07-09 03:36:58

多謝你留言先~同frd玩,大家都玩得咁開心...有乜所謂呢~

一一"" 2006-07-02 18:23:14

悶悶地~咁岩睇到你寫~咪睇下lo~你都玩得下啵~反成晚唔倦嫁咩~~  
ps~~>我係路過咋