2006-05-13 03:45:28jamjam

面試成功~~可以去台灣law~ ^0^

10/5:
尋日番左u interview...
係有關去台灣交流團...
雖然自己表現係壓倒另外4個人....
但始終自己year 1時去左福州交流團....
都會有d怕自己無機會再跟學校去第2次...

估唔到今日收到電話--我pass左...可以去哦~ ^0^
5日4夜...除左shopping唔包之外...乜費用都唔駛理..
只要俾左$8xx就可以去~ ^0^
仲要可以住4,5星既hotel...好幸福哦...

可惜呀浩唔參加...
如果佢都可以去埋...就更加更加好了...

尋日DR.irene話我d普通話比去福州時好好多...
好地道,更流利又有兒音wor~
比佢咁讚...我好開心哦~ ^0^
都係多謝廖老師既教導~

p.s: foto中既gecko係我應該出年先收到既畢業禮物~
但我呀e忍唔到手....就今日送左俾我....LOL
佢話知我想養GECKO但屋企唔俾養, 所以就訂造一條俾我...(其實我LIKE變色龍)
點都好啦~~
呢隻野手工好好~鑲工一流....
HEHE...晒命地講聲~
因為係我呀E特別為左我訂...
所以設計至到造好都係起EUROPE果邊~
全世界係得我呢一隻~
個設計師亦唔會再造多一條..

呢隻野好FUNCTIONAL...可以做鏈咀(向上/下戴)
個圈放落黎就可以做介指~
gecko個身係紅寶
圈口2面+條邊都鑲滿diamond...好靚哦~
個殼用鉑金做...

比我呀e就咁買既同function花花介指...
呢隻野貴好好多哦...
不過....屋企人個個都唔肯話我知幾$$...T^T
有個對我咁好既呀E...
小占好好好幸福~~~ 啜~~~