2003-08-16 02:40:31尚未設定

騎呢既的士司機

好耐都冇打過日記啦,而家補返d日記先.

o係上一個星期六,老豆約左我去粉嶺拜(女麻)(女麻),拜完就跟住仆去土瓜灣同charle屎同埋佢班friends踼波,今次應該係同佢地last match,因為佢地會去外國讀year 3,返黎讀year 4 既時候我都讀完lu.

我地成班踼完既時候都好鬼攰,就落去叫左家的士啦.開頭個司機都冇乜野,但係當我都charles講到佢會去德國果d野時,個司機開始撘爹,講講下重山細個收音機黎都我地講,但係就得佢自己講野,我地都唔同佢多講,但係佢都唔醒目,不斷係咁炸我地.咁我就揾啱個機會就即刻轉個話題同呀charle屎講野,咁我就揾左個賭波既話題出黎講,我都知佢啱家啦,咁我就採取主動,得我講冇佢講,跟住佢問我買邊場好同買幾多錢,咁我就話你今日揾到幾多咪買幾多囉,跟住又係得我講冇佢講,硆,死未.到最後落車既時候,佢竟然問我電話幾多,真係睬佢都有味,佢重黎埋筆出黎諗住寫底,我理都唔理佢就落車跟住closed the door,橫點都到咯.....真係騎呢!