2004-08-23 19:48:57

暑期總結﹕第一次『多、多、多』


過個一個月的暑假,懶惰的我,沒有去找實習,因為想玩埋我最後的happy summer (pantene said that)
summer期間,撞到幾位舊同學,大家都無乜野傾,不知從那裡打開話題,又發現自己開始不太喜歡唱k,一來唔想自己唱甚麼“士多啤梨蘋果橙……..”等等那些難懂的歌詞,二來開始覺得自己唱歌好鬼難聽,所以得閒都係自己唱比自己聽好過,無謂獻醜了……..
勁懶的我,在這個happy holidays幾乎沒有去找我的朋友仔,所以最近發現我的手提好似無乜響過……有d唔想帶電話出街的感覺……

但自己就破了歷史性的多!!!


第一多,去地方多
這個月參加左兩個trip,義工活動,同埋學游水…影左好多好多相......haha
第一次自己去trip,原來幾好玩架喎﹔第一次同個男仔friend一男一女一齊去trip,搞到男朋友仔嬲….haha….不過話左無野就無野架啦!! 佢都係發一發怒騷,都無乜野,嚇到我個fd鬼咁驚……haha,都係因為我地真係 best best fd,所以先會一齊去,不過下次都唔會lu………..haha
如果唔係ming幫我,0個個騎呢怪仲係度煩緊呀…haha……thx vy much~~~~~

蒲過好幾個地方﹕汕頭,潮州,河源,梅州,廣州,深圳,珠海,虎門,璋木頭,中山,玶州,元朗,同泳池




第二多,返大陸多
因為我自己從未試過一個月內去咁多地方,而全部地方都係粵港兩地走走de de,所以都係出入境最多的一次,來回大概都有成六至七次……..



第三多,無聊多
玩完之後,都係係屋企無無聊聊,一係上網打機,一係訓覺,再唔係就睇奧運( phepls好勁!!) 所以真係好鬼mo liu 呀,但又唔想出街…….自自閉閉的
不過星期三都算半主動地約左ada ,berry出街既……今個summer都未見過berry,又未同過佢地出黎,係時候聚下啦~~~
平均來說有半個月係hk無聊….另外半個月就玩玩玩玩盡一點

實習 ?????
唔知點算……………………