2009-03-17 03:06:57綠雨

壞人已變成浦友\@v@/

2009 / 2-3月

2月頭同阿然,傻強,阿漢,阿B,子揚大家一齊收工去澳門玩,一到步大家去左食野,過程最開心是這裡,因為後來..........過程唔講咁長細啦,我地去星際同金沙兩間,最後係....好多人輸錢,得子揚一個羸,輸幾多唔講了,慘痛的回憶...哈一.一"

o係船偷影阿B訓覺~~~嘻@o@v

2月15係其中一個好朋友細恆的生日,16號夜晚有我,明昌,阿達+佢女朋友(唔記得佢英文名點串=3=),堅叔,金明,文迪,傻強,子揚,阿倫,嘉豪,一大班人o係club R幫細恆慶祝,一早幫佢訂左張枱,呢晚玩得超開心,跳到唔想走^^"
細恆的生日蛋糕...>v<"

全公司好多人一起夾錢送這個生日禮物比佢,是我選的喔~~!
之後我,子揚,細恆,堅叔,嘉豪第二日都放假,所以玩完冇訓過就要坐船去珠海,其他好多人都冇訓同訓幾粒鐘就返工,聽返佢地講,o個日好多人做野都好似死屍咁...哈哈~!辛苦你地~~!!

上船前接埋阿神一齊去,因為佢都想跟我地去珠海"辦事"(一陣就知咩事)

到珠海就要去辦事了,剛才所說的辦事就係....紋身@@"因為這一次係特登搵幫阿神紋身的師傅,所以阿神跟我們去就係呢個原因^^"

今次得我同細恆紋,細恆就係將佢之前既紋身修改同加野,而我就係紋一幅新的落去

下面呢張係細恆的

而我的就係下面呢張

 

紋身的心癮已經沒有了,可能之後也不會再紋~~是可能.........呵"

紋完之後下個目的地係返去澳門賭錢,一路上我同細恆都好似跛腳咁行去,埸面好搞笑,因為我同佢都覺得真係好痛>.<"細恆過完關一到澳門就暈左o係地下,因為佢連續幾日冇咩點訓過,扶佢一二邊抖左一陣,等佢醒返之後就帶佢去食野,食完即刻精神返@_@"今次我冇賭,只係陪佢地,細恆同堅叔羸哂啦@o@"其他唔講了~!

玩完去埋澳門板前食野...佢地大家都識吹左好耐水....我只係好想快d返屋企....好攰,好驚一陣到我暈= ="

到3月阿神sd左個信息比我之後居然去左做傻事,雖然唔知點解你要咁做,但係你要知道....呢個世界唔係得你一個生活痛苦的,每個人都係,你要去忍受你的痛苦,享受你的快樂,這樣便不會那麼辛苦啦,希望你之後唔會再做呢d傻事啦,好彩你之後冇事,唔係我既人生當中就有你唔o係度而難過的回憶,我們一起加油吧../."

3月15號是文迪o係尖板的最後一天,之後佢就要掉去屯門幫手....唉......好唔捨得你丫,有你o係度返工先冇咁悶同過得特別開心,不過算了....天下無不散之咩席,我地一定會好似之前咁出黎浦既@.@

文迪最後一天,跟他合照,佢條友扮緊蠟像一.一
o係公司識到你地真係好開心,多謝細恆帶我變成浦友,令我見識到第二個世界,浦...真的好開心,換來的卻是唔夠訓唔夠訓同唔夠訓....而家已經再沒有返水都玩了,每次去玩都係香港,而家就多數落club R ,high野每次都有,之前曾經講過話唔會再試,哈...做唔到,我覺得呢樣野都係享受既一種,只要唔好沉迷,間唔中玩下...我覺得可以接受,其他人鍾意點話我就由得佢地,做人要多去享受快樂便有意義,只是每個人享受的方法都不同,所以請不要隨便批評人地的生活方式~~~^.^"

新增左相簿~~"細恆的生日" 去睇下啦@@