2008-09-20 03:30:38綠雨

我....返黎啦!!!!!!!!!

2008 / 9 月

我返黎打月記了,有好多說話想跟大家分享....

o係12月14日我同carrie正式拍拖,去到而家9月20日,我同佢講第三次分手.......

我好對唔住佢,我不得不承認呢4年黎,我個心一直冇辦法去忘記我的第一個女朋友....kinki~!
我人生中真正拍拖有三次,第一次係kinki,第二次係澳門的阿蚊,第三次係carrie,其他的太亂不計了= =||
o係我同阿蚊分手的時候,我一滴眼淚都冇流過,o係上一篇月記哭過之後...到而家..我再沒有哭過,我自己都唔知點解,但係到左而家呢一刻,我發現自己既心呢4年一直沒有忘記第一個女朋友...kinki~!!
o係salon工作期間一直有同阿兒傾計,一直都偷偷地去想知道kinki的消息,可惜自己太要面子了....呵~!呢4年一直會發夢看見她,同佢一齊曾經行過的地方亦會觸發起回憶,呢4年黎一直好辛苦,以為自己有新的愛情便可以去忘記,但係發覺係唔得的...好奇怪...!!

阿蚊到而家間唔中都會同我傾電話,好多謝你一直沒有忘記我,可以曾經同一個澳門女仔拍拖,是我的福氣~~thx^^”

carrie....一個肯為我而改變,一直對我好好,所有事都係無條件付出,好愛好愛我的人,但係我自己對你的感覺真的不如以前了,所有的事都是發生到我無法容忍才去改變,變得沒有意思了....就當我是一個非常非常之衰既人,我寧願你恨我.....我真的不值得你對我好....我這個人是沒有資格去被愛的....好對唔住~!!!!你好快會出現一個比我好一千萬倍既男仔去愛你的~~~!

kinki....初戀,唔知道點解仲會掛住佢,曾經令我知道咩真係叫心如刀割的人,我自己都唔知道點解仲會想起佢,不能解釋...哈~!

以上就係我所有真心喜歡過的女仔......

我知道其實我係一個好難相處既人,我缺點超多,優點完全冇,每個人對我都會有唔同既睇法..um.....我係一隻怪物...哈哈!!

我而家係o係板前壽司工作,一直過得好開心,有好多好玩得既同事,認識左好多朋友,得到好多師傅指教,這全部都係我幾生收到的....已經覺得非常滿足,我一定會好比心機咁去學習的,工作同愛情都係,仲有好多野等我去學..~~!!!!!!!!