2004-10-23 03:58:45babysamsam

奇怪

唔知呢....有時d感覺都幾奇怪....
話想要咩?唔係喎
唔想要?又唔係喎
只係想....想有野都唔好變...
我知都幾難....
唔變......冇可能啦,我自己都做唔到!!!!

以前覺得...自己都ok真既...
但諗諗下...唔係囉...
睇下對邊d人囉......
大個左.......對人既態度都變左啦...
除左中學既好朋友...同埋幾個好波友之外.....
原來自己都幾假架喎
我都唔想咁....但每每對住一個人....佢講既野,我都會諗下佢有冇機心,有冇刺.....佢有刺咩?咪還返條刺俾佢囉....佢要串我咩?一係唔理唔so佢,二咪串返佢囉.....
以前都唔覺得自己係咁勢利...
但呢排真係自己都覺得自己假左好多喎.....係控制唔到架喎
點算呢....點解呢種感覺會咁強烈既??

唔通我真係變左???
係咪好矛盾呢....我唔想人變,但自己變....
你仲會覺得我係一個簡單女仔嗎??
我都覺得自己好似變得愈來愈復雜....對住唔同既人都可以有唔同既樣....
可能要係成人世界立足係需要咁架啦........呢d咪叫同化囉....socialization!

有時真係幾恐怖架....
我........今日係.......聽日係......唉...
其實唔好架...
好采....其實....呢排都揾返自己...唔駛咁迷失...
但有d野仲係搞唔清囉....前又唔係後又唔係....
唔通真係可以remain unchange咩?真係可以永遠不變咩????

好!俾佢變左咁點呢????
係好係唔好呢???
唔變又點呀?
什至變返以前咁又係咪好呢????
不過唔變又係咪真係得呢?????
拿....都話好多unknown架啦.....講真丫,
我係矛盾架喇....我要我既野就係我既野,但我唔會係人既野.....我既野一d都唔俾人......但我可以分俾唔同既人.....
俾左人就唔係我.......我會唔開心,唔中意.....
宜家唔中意緊喇!!!