2007-07-12 21:06:38>>尐文。。

离别的时候...`~关于自己噶

系高一七班就已经唔差多一年了,,
之前,都仲话自己原来兜兜转转都系翻到七班,,
可以甘样讲,七班系睇住我呢一年来,,大噶.
或者,可能``外表上都无乜大变化,`~但系,实际
上,,我学到左好多野,,,一D好宝贵的人生经历...`

首系F208件事,,再到someone,,的确好大影响,俾我,
处理呢两件事的时候,,自己的不成熟,,任性....坚持,
俾我好多身边的人来左好多的麻烦,,!`~错一次,,上一
课拉只可以话..系事情的不断变化当中..老师同朋友
同我讲噶野,,对我,,起左好大作用,,,或者,,好多野,,我
睇开D,``晤好太过执着,,晤好甘要求完美..呢个世界,
晤系所有野都系按我想象去进行的,,~只能够话我去
适应环境,,而晤系环境适应我,,~世界甘大..尤其以后,
出来社会,,可能好多野更加晤顺我心..`自己只能够话
去面队,,得晤得都系睇自己的拉,,`
更甚~,,令我更加相信冥冥当中,,好多野系注定的,,,
你越晤想它发生,,偏偏就降临你身上..

肥佩...晤知点讲你好拉,,
今朝见你听到话我系政治二.,,你系政治一果阵..你好晤
掘甘打左下台,,,令我觉得,,你报政治,,话晤定都系博同
我系一个班~`~`
其实,好多野,,,都同你讲清楚拉,,,~或者,,你会觉得一个班
的距离会近D,,但系..心噶距离呢?!`~何况,依家本来我地
都系七班,,如果有乜要发生都发生左拉,,系咪?
我等紧一个人,,所以,大概明白你的感受,,果种真的只有
付出得不响应噶感觉真系好辛苦,,~`我都唔一定值得你甘
样做拉,,,所以,,我只可以,,好傻,,你..
仲有一假期的时间,,你自己鲶清楚拉,,~如果真系中意政治
就话嗟..我觉得开学应该仲有得转科挂..~

Tom生..似乎从一开始,,就系我的错..
本来我以为,,你中意她(呢个她就系....咯,,我地明就OK了..)
噶吗..所以,果阵你又系旁边,,先至同你讲野,,之类的,,~
``仲有写在书上的游戏,,答案系 <1352>啊麻,,
13=M 5=E 2=TOO..如果你有睇新闻的话,,就知乜系me too的
拉,,`所以,,其实话有无中意过你,,我鲶系有咯,,就算昨晚我地
宿舍玩"真心话"``果阵她地问我,,我都话有,,~不过要讲点解有,,
几时开始,?``点解后尾无到几时结束?``~我自己都晤知 ,,只可以
话,,最后无选择系一起系...feel晤岩咯..~!我知..我同你讲的野你
有好努力甘去做,,``而我都有好努力甘去适应,,始终有D野,,不是
努力就能做得到的,,我甘努力去读数学又米一样晤得..起码,,对
于你呢件事上,,我有挣扎过咯..
而且,,你自己都话,,你条件甘好,,晤怕无女拉,,系米?`~
系咯,她地都话系的,,个样OK,,成绩又几好,,而且对女仔都几好甘..
系我自己选择放手噶..~``
总之,,以后大家都要加油就系了,,,

依家噶我,,净系鲶住读书同高中部都已经够烦的拉,,晤使再有其他事
去鲶..`~好好地赶甘读书,,努力地争取..
yan 2007-07-13 15:46:49

高B加油~
努力学习吧…………
5好学似我甘,比自己后悔呢~